BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »

Wednesday, September 9, 2009

DREAM GIRL...


NAH...smua urang pun ada buah hati kan..ehheh..saya ada ma kpio dream girl.saya jumpa di di satu dataran yang sangat luas..di mana terdapatnya manusia-manusia yang berkumpul dan berjalan menuju arah kaki melangkah...piwwwitttt...nah nampak sumandak ni...ui...nah jantungku mula beri signal gempa bumi...stesen kaji cuaca cakap...nah...ati...minta tau apa nama dia..nah pa lagi..dengan kekuatan seluruh tulang2ku yang beruratkan dawai dan bertulangkan besi..saya melangkah dengan penuh tsunami...'hai...emm ciapa nama?...pangil ja GH...OKE...UI...tu ja ayat yang keluar...dalam ati..HU...TIADA HARAPAN...tdk pa la....ciapala saya ni...hehehehe...beberapa minggu...nah jumpa lagi di alam maya...add la...lama lagi kna aprove tu...antar message lagi..minta email ym...nah dapat uda....Pa lagi ym sampai jam 9 pagi...kesimpulannya...saya telah mengenali perempuan korea yang menjadi idamanku...MY DREAM GIRL....yang berasal dari BOMBOON VILLAGE, KOREA SELATAN.....thanks Zee, coz satisfied to be my DREAM GIRL....hhheheh

0 comments: