BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »

Wednesday, September 9, 2009


nah...tdk dapat tdur ni..tgo england main tadi..lawan crotia..nasib la england menang...hehehe..ni mau cerita ni detik2 saya terima tawaran masuk UPSI...hu!..kecoh satu kg...adalah beberapa urang tua di kag ni tanya..UPSI tu apa...wah!dengan bangga saya berdiri tegak dan mengeluarkanpersoniliti sebagai bakal cikgu...UPSI NOPO NGA....UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS....wah...jadi sigu la kau ni kan bos...nah tu la yang tpancul di mulut c kawan satu uran...gue ckap..blum tau lagi la...hahahaah...nah mula la...durang pangil ckgu...mula2 mcm tdk dpt terima pangilan tu....tapi skrang....sem 5 uda..ble la..biarin aja sorang pangil gue begitu...tu bisa dijadikan motivasi...heheh..emmmm....




nah...ada satu minggu lagi kan mau masuk UPSI...kalaut uda...baru tpikir bli tiket...huhu!..nasib pernah naik kapal terbang uda..mcm2 main dalam utak gue..terus terang saya pikir...mcmmana la mau pi kuliah...mcmmana la mau tau jadual..ada kawan ka....di mana kelas..pinjaman la...huhuuhu..banyak la....lupa uda gia..nanti lagi gue sambung cerita ah...mgantuk uda pula...rindu pula sama C GH...hehhehe




0 comments: